فروشگاه اینترنتی

  • ۰
  • ۰

مخلوط کن برقی قابل حمل

 
 

مخلوط کن شارژی ollipin یک وسیله سبک و کاربردی، برای لذت بردن از طعم میوه‌هاست.ویژگی اصلی این محصول، قابل حمل بودن آن است. با این ویژگی می‌توانید در هر مکان و هر زمانی، آبمیوه طبیعی و تازه‌ی مورد علاقه خود را بنوشید.همچنین مخلوط کن شارژی ollipin به راحتی‌ قابل شستشو است و بعد از هر بار استفاده و تنها با داشتن مقداری آب تمیز می‌شود.

ویژگی های شیکر برقی قابل حمل :

ظرفیت مخزن 500 میلی لیتر
جنس بدنه پلاستیک + ABS و شیشه
باطری 4000 میلی آمپری
دارای دستگیره و استفاده به صورت پرتابل و قابل حمل
سبک و قابل حمل برای استفاده خارج از منزل، محل کار، کمپ، کوه و …
باتری قابل شارژ برای استفاده طولانی، بدون نیاز به پریز برق
تیغه های تیز با چرخش مورب برای مخلوط کردن سریع قطعات میوه
نگهداری شارژ تا 5 ساعت
امکان مخلوط کردن و نوشیدن در همان بطری
قابل شارژ با انواع دستگاه هایی که دارای درگاه USB هستند مانند شارژر گوشی، پاوربانک، لپ تاپ، کامپیوتر، تلویزیون های LCD-LED,پخش خودرو و…


بدنه این محصول از دو قسمت تشکیل شده است که قسمت مخزن آن از جنس پلاستیک اکریک PVC مقاوم بوده و قسمت موتور آن از پلاستیک + ABS بوده که از مقاومت بسیار بالایی بر خوردار می باشد.در این محصول به صورت پیچی بسته می شود و در قسمت بالای آن هم یک محفظه ای در دار برای نوشیدن مایع مور  نظر بدون باز کردن درب تعبیه شده.همچنین دستگیره ای دارد که می توانید از آن برای اتصال بند استفاده کنید تا حمل آن برای شما بسیار راحت شود.شما به راحتی فشار دادن دو بار کلید پاور این محصول شاهد عملکرد قوی آن خواهید بود.


این مخلوط کن دارای تیغه های بسیار مقاوم و تیزی می باشد که قادر است در مدت زمان 30 ثانیه تمامی میوه های داخل مخزن خود را قطعه قطعه کرده و با هم مخلوط کند.زمانی که شما این محصول را به برق متصل می کنید باتری آن شروع به شارژ شدن می کند تا بتواند بعد از آن به شما آبمیوه ای لذیذ و خنک تحویل بدهد.وزن سبک و ابعاد کوچک آن به شما این امکان را می دهد تا به راحتی بتوانید این محصول را به همراه خود به هر جا که تمایل دارید حمل کنید.


جهت خرید و یا مشاوره عدد 3652462 را به شماره 10000235 پیامک کنید

 

خرید

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی